В очакване на последния прием

С прехвърлянето на приема по подмярка 4.2 „Инвестиции в преработка/маркетинг на селскостопански продукти“ от края на миналата година се очакваше вторият прием по подмярката да стартира в края на първото тримесечие на 2017 г. Повече от година се забави вторият прием по така важната за всички земеделски производители и преработватели мярка за инвестиции в преработка и маркетинг на земеделска продукция. МЗХГ планира вторият прием да стартира с целия остатъчен бюджет по подмярката, поради което ще бъде и последен за програмния период. В края на месец юни в МЗХГ се проведе Тематична работна група по отношение на планираните измененията в Наредба № 20 от 27.10.2015 г. за прилагането на подмярка 4.2. Това беше и най-важната стъпка по отношение на пускането на втори прием по подмярката, с което се уточниха някои от най-сериозните. Част от промените касаят уеднаквяването на Наредба 20 с изискванията на Закона за управление на средствата от европейските структурни и инвестиционни фондове. Съгласно същия приемът ще бъде 90 дни, както и публикуването на обявата за стартиране на приема ще стане факт минимум 30 дни преди самия прием чрез обявяването и на страницата на МЗХГ и ДФ „Земеделие“ – Разплащателна агенция.

Агрополитиката

VIII годишна научна конференция „Иновации в аграрната наука за ефективно земеделие” се проведе в Шумен

VIII годишна научна конференция „Иновации в аграрната наука за ефективно земеделие” се проведе в Шумен

VIII-та годишна научна конференция с международно участие „Иновации в аграрната...

Пазари, борси, цени

Реколтата от грозде тази година е много добра - и за белите, и за червените сортове

Реколтата от грозде тази година е много добра - и за белите, и за червените сортове

Най-добрата реколта за последните пет години отчитат винопроизводителите. Според бранша всички сортове са с...

Хранителна индустрия

Kамилско мляко с женшен и чипс с вкус на мента са сред новостите на изложението "Ануга"

Kамилско мляко с женшен и чипс с вкус на мента са сред новостите на изложението "Ануга"

Kамилско мляко с женшен и веганска риба тон бяха представени на най-голямото в света...

За нас

"Агробизнесът" е месечно луксозно издание, предназначено за собственици на агрофирми, мениджъри, експерти, производители, преработватели и търговци на селскостопанска продукция. Задачата, която си поставя списанието, е да помогне на българския агробизнес в усилията му да достигне високите европейски стандарти. Земеделието и хранителната промишленост в България да станат конкурентни на останалите страни, членки на Европейския съюз.

Галерия