Родни фирми разкриха вкуса на традиционните наши продукти

Родни фирми разкриха вкуса на традиционните наши продукти – кьопоолу, сарми, кисели краставички, вина, бира, мед, месни и млечни продукти, като залагат на традиционното и качеството според европейския стандарт. 62 фирми участват в най-голямото изложение за храни в Германия.
ЕС е основен партньор в износа ни на аграрни стоки, зави на форума министърът на земеделието и храните Румен Порожанов. Нараства интересът към биоземеделието, а политиката на министерството е в посока насърчаване на сектора. Пчелните семейства са се увеличили 4 пъти, а площите с биокултури 6 пъти. Водещи в износа са зърнените и маслодайните култури, но нараства делът и на растителните масла, преработени плодове и зеленчуци.
Залагаме  и на традиционното и на новаторството. Водещо е качеството на храните според  европейския стандарт, каза министър Порожанов.

Агрополитиката

22 250 хектара  са засегнатите от вредители и болести площ

22 250 хектара са засегнатите от вредители и болести площ

6-те държавни горски предприятия работят усилено по усвояване на увредената...

Пазари, борси, цени

Проектонаредбата за мляко и млечни продукти ще влоши конкурентната позиция на българските производители

Проектонаредбата за мляко и млечни продукти ще влоши конкурентната позиция на българските производители

С предложената Проектонаредба „Производителите на мляко и млечни продукти и производителите, които разфасоват и...

Хранителна индустрия

За нас

"Агробизнесът" е месечно луксозно издание, предназначено за собственици на агрофирми, мениджъри, експерти, производители, преработватели и търговци на селскостопанска продукция. Задачата, която си поставя списанието, е да помогне на българския агробизнес в усилията му да достигне високите европейски стандарти. Земеделието и хранителната промишленост в България да станат конкурентни на останалите страни, членки на Европейския съюз.

Галерия