METRO утвърди Ден на предприемача като ежегодно глобално събитие

METRO утвърди Ден на предприемача като ежегодно глобално събитие, което се провежда на всеки втори вторник от месец октомври в знак на уважение към 21 млн. клиенти от малкия и среден бизнес в 25 държави по целия свят.
Най-големият търговец на едро организира изложение заедно със своите партньори Jacobs, Coca Cola, Tuborg и Food Salution, което ще даде възможност на клиенти от малкия и среден бизнес да се възползват от нови предложения, промоционални цени и професионални решения за техния бизнес. Шеф готвачът на МЕТРО Академия Юри Велев ще посрещне клиентите на входа с най-новия грил асортимент на МЕТРО.
Кулинарната МЕТРО Академия ще представи своята програма за обучение на професионални готвачи за всеки тип обслужване в търговската и кухненска зала, което осигурява и удостоверение за професионално обучение. Партньорите от Unillever Food Salution ще представят най- новия си азиатски асортимент, а Coca Cola и Tuborg предлагат специални условия за покупка.
МЕТРО утвърждава тази инициатива като ежегодно глобално събитие.

Агрополитиката

Красимир Коев представи възможностите за финансиране по Националната лозаро-винарска програма

Красимир Коев представи възможностите за финансиране по Националната лозаро-винарска програма

Изпълнителният директор на Изпълнителната агенция по лозата и виното инж....

Пазари, борси, цени

Близо 700 проби на вина от всички балкански страни се състезаваха в седмия Балкански международен винен конкурс

Близо 700 проби на вина от всички балкански страни се състезаваха в седмия Балкански международен винен конкурс

Близо 700 проби на вина от всички балкански страни се състезаваха в седмия Балкански...

Хранителна индустрия

БАБХ издаде актове за спиране на дейността на екарисажа в Шумен

БАБХ издаде актове за спиране на дейността на екарисажа в Шумен

БАБХ е издал актове за спиране на дейността на екарисажа в Шумен. Констатирани са...

За нас

"Агробизнесът" е месечно луксозно издание, предназначено за собственици на агрофирми, мениджъри, експерти, производители, преработватели и търговци на селскостопанска продукция. Задачата, която си поставя списанието, е да помогне на българския агробизнес в усилията му да достигне високите европейски стандарти. Земеделието и хранителната промишленост в България да станат конкурентни на останалите страни, членки на Европейския съюз.

Галерия