Yokohama Wine Collection даде висока оценка за вината от серията „Вила Ямбол“ и KABILE

Технолозите на избата се запознаха с най-новите изисквания на японското министерство на здравеопазването, свързани с производството на вина. Yokohama Wine Collection работи с 25 регионални дистрибутора в Япония, през които зареждат традиционната магазинна мрежа и независими специализирани магазини за алкохол.
Според японските бизнесмени предпочитаните за консумация сортове вино в Япония са „Каберне совиньон“ и „Шардоне“, както и „Пино ноар“ от по-високия клас червени вина.
През март тази година, стартира износ на вина от портфолиото на избата, които днес се радват на голям успех в страната на изгряващото слънце. Понастоящем серията „Вила Ямбол“ присъства в над 500 обекта в Япония.
Изпълнителният директор на „Вила Ямбол“ Красимир Аврамов планира да удължи гроздоберната кампания до началото на ноември. Продукцията на „Вила Ямбол“ е добре позната по света, защото избата е от водещите износители на качествени вина в 35 държави от целия свят и на четири континента. Налага се много сериозно в Китай и в САЩ като на американския пазар продуктите й са утвърдени в девет щата, и има планове за влизането на нови.

Агрополитиката

Румен Порожанов: Искам коректни отношения със земеделския бранш

Румен Порожанов: Искам коректни отношения със земеделския бранш

Искам коректни отношения със земеделския бранш. Заедно да си направим...

Пазари, борси, цени

„Бритос” пуска на пазара нов вид бира с пет вида хмел

„Бритос” пуска на пазара нов вид бира с пет вида хмел

Великотърновската пивоварна „Бритос” пуска на пазара нов вид бира с пет вида хмел. Тя...

Хранителна индустрия

Зам.-министър Цветан Димитров откри 68-та среща на Консултативния съвет на Европейския орган по безопасност на храните

Зам.-министър Цветан Димитров откри 68-та среща на Консултативния съвет на Европейския орган по безопасност на храните

Заместник-министърът на земеделието и храните Цветан Димитров откри  68-та среща на Консултативния съвет на...

За нас

"Агробизнесът" е месечно луксозно издание, предназначено за собственици на агрофирми, мениджъри, експерти, производители, преработватели и търговци на селскостопанска продукция. Задачата, която си поставя списанието, е да помогне на българския агробизнес в усилията му да достигне високите европейски стандарти. Земеделието и хранителната промишленост в България да станат конкурентни на останалите страни, членки на Европейския съюз.

Галерия