МЕТРО наложи радикална промяна в бизнес модела си по снабдяване с плодове , зеленчуци и месо

МЕТРО предлага разнообразен асортимент от над 1 500 хранителни биосертифицирани продукта – храни и напитки чрез специално обособени биосектори в своите 11 магазина в България.
Асортиментът на компанията може да задоволи вкуса и очакванията на всички клиенти, за които предпочитанието на биопродуктите се превръща от модерна тенденция в устойчив начин на живот. Пълната продуктова гама на МЕТРО включва плодове и зеленчуци, месо и месни изделия, риба, млечни изделия, десерти и шоколади, брашно, варива и паста, олио и масла, зърнени закуски, снакс и ядки, бисквити и барове, чай и кафе, безалкохолни напитки, пиво, вино и др.
Със старта на своите биосектори МЕТРО затвърждава позицията си на компания иноватор, която непрекъснато налага нови тенденции в модерната търговия, още със стъпването си на българския пазар. През 2017 година компанията наложи радикална промяна в бизнес модела си по снабдяване с плодове , зеленчуци и месо, като започна да доставя в магазините си продукти на местни земеделски производители, осигурявайки на своите клиенти качествена и свежа продукция, директно от производителите, на конкурентни цени.
Проектът на МЕТРО „Отгледано с грижа в България“, промени изцяло подхода на големите български търговци, опериращи на българския пазар и даде шанс на българските земеделски продукти да намерят достойно място на щандовете на големите търговски вериги. За периода май – октомври 2017 г. компанията е доставяла над 115 артикула плодове и зеленчуци от 120 български земеделски производители, както и над 100 вида месни продукти от около 100 малки производители на месо в цялата страна.

Агрополитиката

Пазари, борси, цени

Големите вериги супермаркети ще трябва да предават безплатно непродадените си хранителни стоки на помощни организации

Големите вериги супермаркети ще трябва да предават безплатно непродадените си хранителни стоки на помощни организации

Големите вериги супермаркети в Чехия ще трябва да предават безплатно непродадените си хранителни стоки...

Хранителна индустрия

„Белла България“ направи дарение на Тракийския университет в Ямбол

„Белла България“ направи дарение на Тракийския университет в Ямбол

„Белла България“ направи дарение на Тракийския университет в град Ямбол.  Студентите във факултета по...

За нас

"Агробизнесът" е издание, предназначено за собственици на агрофирми, мениджъри, експерти, производители, преработватели и търговци на селскостопанска продукция. Задачата, която си поставя списанието, е да помогне на българския агробизнес в усилията му да достигне високите европейски стандарти. Земеделието и хранителната промишленост в България да станат конкурентни на останалите страни, членки на Европейския съюз.

Галерия