МЕТРО наложи радикална промяна в бизнес модела си по снабдяване с плодове , зеленчуци и месо

МЕТРО предлага разнообразен асортимент от над 1 500 хранителни биосертифицирани продукта – храни и напитки чрез специално обособени биосектори в своите 11 магазина в България.
Асортиментът на компанията може да задоволи вкуса и очакванията на всички клиенти, за които предпочитанието на биопродуктите се превръща от модерна тенденция в устойчив начин на живот. Пълната продуктова гама на МЕТРО включва плодове и зеленчуци, месо и месни изделия, риба, млечни изделия, десерти и шоколади, брашно, варива и паста, олио и масла, зърнени закуски, снакс и ядки, бисквити и барове, чай и кафе, безалкохолни напитки, пиво, вино и др.
Със старта на своите биосектори МЕТРО затвърждава позицията си на компания иноватор, която непрекъснато налага нови тенденции в модерната търговия, още със стъпването си на българския пазар. През 2017 година компанията наложи радикална промяна в бизнес модела си по снабдяване с плодове , зеленчуци и месо, като започна да доставя в магазините си продукти на местни земеделски производители, осигурявайки на своите клиенти качествена и свежа продукция, директно от производителите, на конкурентни цени.
Проектът на МЕТРО „Отгледано с грижа в България“, промени изцяло подхода на големите български търговци, опериращи на българския пазар и даде шанс на българските земеделски продукти да намерят достойно място на щандовете на големите търговски вериги. За периода май – октомври 2017 г. компанията е доставяла над 115 артикула плодове и зеленчуци от 120 български земеделски производители, както и над 100 вида месни продукти от около 100 малки производители на месо в цялата страна.

Агрополитиката

Пазари, борси, цени

Хлябът е силно химизиран още от полето

Хлябът е силно химизиран още от полето

Земята ни вече е уморена от химическите торове и хербициди, а хлябът е силно...

Хранителна индустрия

Стартира фестивалът на мелнишкото вино „Златен грозд”

Стартира фестивалът на мелнишкото вино „Златен грозд”

Традиционен фестивал на мелнишкото вино „Златен грозд” се провежда в Мелник. Целта на фестивала...

За нас

"Агробизнесът" е месечно луксозно издание, предназначено за собственици на агрофирми, мениджъри, експерти, производители, преработватели и търговци на селскостопанска продукция. Задачата, която си поставя списанието, е да помогне на българския агробизнес в усилията му да достигне високите европейски стандарти. Земеделието и хранителната промишленост в България да станат конкурентни на останалите страни, членки на Европейския съюз.

Галерия