Розовият домат - символ на автентичната българска продукция

МЕТРО очаква заявки до 5 февруари от български земеделци с опит в отглеждането на розови домати, за да организира с тях съвместното им производство и реализация на местния пазар или за износ в чужбина. Програмата се нарича „Розово бъдеще за розовия домат“, а потенциалните партньори трябва да представят регистрация като земеделски производители, да разполагат с оранжерийна площ от минимум 5 декара, собствен транспорт, както и да отговорят на определени стандарти за качество.
МЕТРО България ще обяви избраните фермери на специална среща по време на Международна селскостопанска изложба „Агра“, между 21 и 25 февруари 2018 г, гр. Пловдив. Розовият селски домат, който МЕТРО започна да предлага през 2017 г., се превърна в символ на автентичната българска продукция.
Компанията ще предложи на земеделските производители стратегическо партньорство в популяризирането на розовия домат в България и чужбина, ангажимент за изкупуване на предварително договорени количества, съдействие за подобряване на земеделски практики, както и специално разработена опаковка за готовата продукция. МЕТРО предлага и съдействие за покриване на метро стандартите за качество и безопасност на храните.

Агрополитиката

Румен Порожанов: Искам коректни отношения със земеделския бранш

Румен Порожанов: Искам коректни отношения със земеделския бранш

Искам коректни отношения със земеделския бранш. Заедно да си направим...

Пазари, борси, цени

„Бритос” пуска на пазара нов вид бира с пет вида хмел

„Бритос” пуска на пазара нов вид бира с пет вида хмел

Великотърновската пивоварна „Бритос” пуска на пазара нов вид бира с пет вида хмел. Тя...

Хранителна индустрия

Зам.-министър Цветан Димитров откри 68-та среща на Консултативния съвет на Европейския орган по безопасност на храните

Зам.-министър Цветан Димитров откри 68-та среща на Консултативния съвет на Европейския орган по безопасност на храните

Заместник-министърът на земеделието и храните Цветан Димитров откри  68-та среща на Консултативния съвет на...

За нас

"Агробизнесът" е месечно луксозно издание, предназначено за собственици на агрофирми, мениджъри, експерти, производители, преработватели и търговци на селскостопанска продукция. Задачата, която си поставя списанието, е да помогне на българския агробизнес в усилията му да достигне високите европейски стандарти. Земеделието и хранителната промишленост в България да станат конкурентни на останалите страни, членки на Европейския съюз.

Галерия