1250 бири от 36 страни бяха представени на международния конкурс Brussels Beer Challenge в Белгия

1250 бири от 36 страни бяха представени на международния конкурс Brussels Beer Challenge в Белгия.
Белгия е водещият състезател в Брюкселското предизвикателство с 240 бири, но е следвана по петите от САЩ с 210 бири и може би изненадващо за страна, известна най-вече с виното си - Италия.В световен мащаб биреният пазар се развива в посока крафт бира, като начело на тенденцията са по-малки пивоварни, които се съсредоточават повече върху качеството, отколкото върху количеството. В Белгия техният брой нарасна от 127 до 199 в периода 2009-2015 година. Такава е тенденцията и в международен план.
 САЩ и Великобритания са лидери по иновациите в бирата. Като всъщност става дума за много висококачествени иновации, отбелязват специалисти. Огромното разнообразие на белгийска бира  от кисел ламбик до плодов крик и от тъмна абатска бира до лагер  означава, че Белгия остава на челни позиции, но трябва да е в крак с новостите
САЩ отчитат скок в броя на пивоварните от 1596 до 4225 за същия период, в Холандия те са нараснали над три пъти от 117 до 401, а в Италия - от 256 до 914. Във Франция малките пивоварни се удвоиха от 332 до 663, както и във Великобритания от 745 до 1424.


Агрополитиката

България и Беларус обсъдиха сътрудничеството в областта на селското стопанство

България и Беларус обсъдиха сътрудничеството в областта на селското стопанство

Председателят на Селскостопанска академия проф. Васил Николов участва в VII-та...

Пазари, борси, цени

Държавната компания на Египет GASC е закупила 295,000 тона руска и украинска пшеница

Държавната компания на Египет GASC е закупила 295,000 тона руска и украинска пшеница

САЩ закриват търговското си представителство „Пшенична асоциация” в Египет,  Причината е падане на цените,...

Хранителна индустрия

За поредна година сурово-сушени продукти и деликатеси  бяха представени на изложението „Месомания”

За поредна година сурово-сушени продукти и деликатеси бяха представени на изложението „Месомания”

Фермерско зряло говеждо месо, което се произвежда по утвърдена технология и съобразено с изискванията...

За нас

"Агробизнесът" е месечно луксозно издание, предназначено за собственици на агрофирми, мениджъри, експерти, производители, преработватели и търговци на селскостопанска продукция. Задачата, която си поставя списанието, е да помогне на българския агробизнес в усилията му да достигне високите европейски стандарти. Земеделието и хранителната промишленост в България да станат конкурентни на останалите страни, членки на Европейския съюз.

Галерия