България участва със собствен щанд на най-голямата Международна изложба „Златна есен 2016“

България участва със собствен щанд на най-голямата Международна изложба „Златна есен 2016“, която се проведе в Москва.
Двадесет и девет български производители представиха  своята продукция от вино, сокове, тестени изделия, млечни и месни продукти. Министърът на земеделието и храните Десислава Танева и водената от нея делегация посетиха българския щанд, който беше разположен в основната палата на руските региони, където се проведе и официалното откриване. В рамките на изложението България се представи и с втори щанд, на който страната ни предлагаше традиционни български продукти. Общата изложбена площ на 2-та щанда  беше 250 кв.м. Изложението „Златна есен“ се провежда от 2000 година, като това е 3-то участие на българската страна. „Златна есен 2016 беше посетена от над 100 000 души.
Голямата част от българските  стоки и в момента се търгуват на руския пазар, като българските вина, тестени изделия, сокове, консерви и лютеница.Ембаргото е проблем и решението му може да се постигне с общи политически усилия, каза министър Танева.
По думите й българските продукти се радват на голям интерес от страна на руските потребители, които се редяха на щанда да опитат от българското вино, плодовите сокове и останалите продукти.

Агрополитиката

България и Беларус обсъдиха сътрудничеството в областта на селското стопанство

България и Беларус обсъдиха сътрудничеството в областта на селското стопанство

Председателят на Селскостопанска академия проф. Васил Николов участва в VII-та...

Пазари, борси, цени

Държавната компания на Египет GASC е закупила 295,000 тона руска и украинска пшеница

Държавната компания на Египет GASC е закупила 295,000 тона руска и украинска пшеница

САЩ закриват търговското си представителство „Пшенична асоциация” в Египет,  Причината е падане на цените,...

Хранителна индустрия

За поредна година сурово-сушени продукти и деликатеси  бяха представени на изложението „Месомания”

За поредна година сурово-сушени продукти и деликатеси бяха представени на изложението „Месомания”

Фермерско зряло говеждо месо, което се произвежда по утвърдена технология и съобразено с изискванията...

За нас

"Агробизнесът" е месечно луксозно издание, предназначено за собственици на агрофирми, мениджъри, експерти, производители, преработватели и търговци на селскостопанска продукция. Задачата, която си поставя списанието, е да помогне на българския агробизнес в усилията му да достигне високите европейски стандарти. Земеделието и хранителната промишленост в България да станат конкурентни на останалите страни, членки на Европейския съюз.

Галерия