Липсата на рекламна стратегия подбива цената на българския мед и го прави труден за реализиране на пазара

Пчеларските  организации  настояват държавата да подпомогне бранша и спешно да се създаде маркетингова стратегия за българския  мед.
За да реализират стоката си, родните търговци с по-високи добиви са принудени да смъкват цената за килограм мед до 4-5 лв. Причината – масов внос на некачествен мед от Азия, както и от Украйна, с която ЕС има търговско споразумение за безмитен режим на някои стоки.
За да се повиши частично качеството на чуждия продукт, прекупвачите го сместват с родния. По данни на земеделското министерство през 2016 г. у нас са загинали 37,6 хил. пчелни семейства, от които 17 000 от отравяне
Българският мед е един от най-качествените в света според лабораторни данни на различни центрове в Европа. Въпреки това внасяме от Китай и Украйна огромни количества евтин и некачествен пчелен продукт. Това в комбинация с липсата на рекламна стратегия подбива цената на българския мед и го прави труден за реализиране на пазара.

Агрополитиката

България и Беларус обсъдиха сътрудничеството в областта на селското стопанство

България и Беларус обсъдиха сътрудничеството в областта на селското стопанство

Председателят на Селскостопанска академия проф. Васил Николов участва в VII-та...

Пазари, борси, цени

Държавната компания на Египет GASC е закупила 295,000 тона руска и украинска пшеница

Държавната компания на Египет GASC е закупила 295,000 тона руска и украинска пшеница

САЩ закриват търговското си представителство „Пшенична асоциация” в Египет,  Причината е падане на цените,...

Хранителна индустрия

За поредна година сурово-сушени продукти и деликатеси  бяха представени на изложението „Месомания”

За поредна година сурово-сушени продукти и деликатеси бяха представени на изложението „Месомания”

Фермерско зряло говеждо месо, което се произвежда по утвърдена технология и съобразено с изискванията...

За нас

"Агробизнесът" е месечно луксозно издание, предназначено за собственици на агрофирми, мениджъри, експерти, производители, преработватели и търговци на селскостопанска продукция. Задачата, която си поставя списанието, е да помогне на българския агробизнес в усилията му да достигне високите европейски стандарти. Земеделието и хранителната промишленост в България да станат конкурентни на останалите страни, членки на Европейския съюз.

Галерия