Липсата на рекламна стратегия подбива цената на българския мед и го прави труден за реализиране на пазара

Пчеларските  организации  настояват държавата да подпомогне бранша и спешно да се създаде маркетингова стратегия за българския  мед.
За да реализират стоката си, родните търговци с по-високи добиви са принудени да смъкват цената за килограм мед до 4-5 лв. Причината – масов внос на некачествен мед от Азия, както и от Украйна, с която ЕС има търговско споразумение за безмитен режим на някои стоки.
За да се повиши частично качеството на чуждия продукт, прекупвачите го сместват с родния. По данни на земеделското министерство през 2016 г. у нас са загинали 37,6 хил. пчелни семейства, от които 17 000 от отравяне
Българският мед е един от най-качествените в света според лабораторни данни на различни центрове в Европа. Въпреки това внасяме от Китай и Украйна огромни количества евтин и некачествен пчелен продукт. Това в комбинация с липсата на рекламна стратегия подбива цената на българския мед и го прави труден за реализиране на пазара.

Агрополитиката

Красимир Коев представи възможностите за финансиране по Националната лозаро-винарска програма

Красимир Коев представи възможностите за финансиране по Националната лозаро-винарска програма

Изпълнителният директор на Изпълнителната агенция по лозата и виното инж....

Пазари, борси, цени

Близо 700 проби на вина от всички балкански страни се състезаваха в седмия Балкански международен винен конкурс

Близо 700 проби на вина от всички балкански страни се състезаваха в седмия Балкански международен винен конкурс

Близо 700 проби на вина от всички балкански страни се състезаваха в седмия Балкански...

Хранителна индустрия

БАБХ издаде актове за спиране на дейността на екарисажа в Шумен

БАБХ издаде актове за спиране на дейността на екарисажа в Шумен

БАБХ е издал актове за спиране на дейността на екарисажа в Шумен. Констатирани са...

За нас

"Агробизнесът" е месечно луксозно издание, предназначено за собственици на агрофирми, мениджъри, експерти, производители, преработватели и търговци на селскостопанска продукция. Задачата, която си поставя списанието, е да помогне на българския агробизнес в усилията му да достигне високите европейски стандарти. Земеделието и хранителната промишленост в България да станат конкурентни на останалите страни, членки на Европейския съюз.

Галерия