„Белла България“ лансира точени кори с подобрени рецепти и банички без консерванти

Хранителният холдинг „Белла България“ лансира точени кори с подобрени рецепти и банички без консерванти за ХоРеКа сектора, изцяло в отговор на нагласите на потребителите и клиентите
Българската компания е със сериозно международно участие и мениджмънт, един от лидерите в хранителния бранш в глобален план, развиващ продукти по водещите европейски стандарти за високо качество на продукцията и здравословни храни
Традиционните продукти на едноименния хранителен холдинг са, създадени от R&D експертите му в отговор на нагласите и предпочитанията на потребителите, проучвани през последните две години. Продуктите са вече на пазара в опаковки с нов модерен дизайн с графични елементи. Свежестта им се гарантира с използването на най-съвременните методи за опаковане и материали, които са с бариерни свойства. Технологията запазва трайността и вкусовите качества на продукта, като го предпазва от влиянието на околната среда.
По повод 20-та си годишнина, BELLA стартира и специална промоция като предлага един от най-търсените продукти на пазара – маргарин BELLA с българско слънчогледово олио и масло. Продуктът е единственият в търговската мрежа, който е без рапица и съдържа истинско масло. Промоционалната опаковка включва два продукта от 400 и 200 гр. на препоръчителна цена от 2,99 лв. и се предлага в големите магазини от търговската мрежа.

Агрополитиката

Румен Порожанов: Искам коректни отношения със земеделския бранш

Румен Порожанов: Искам коректни отношения със земеделския бранш

Искам коректни отношения със земеделския бранш. Заедно да си направим...

Пазари, борси, цени

Български яйца ще бъдат изтеглени от търговската мрежа заради птичи грип

Български яйца ще бъдат изтеглени от търговската мрежа заради птичи грип

Български яйца ще бъдат изтеглени от търговската мрежа заради птичи грип. Те са от...

Хранителна индустрия

Производителите на мляко и млечни продукти привеждат дейността си в съответствие с новите изискванията

Производителите на мляко и млечни продукти привеждат дейността си в съответствие с новите изискванията

Министерството на земеделието и храните предприе редица инициативи и мерки, имащи за цел от...

За нас

"Агробизнесът" е месечно луксозно издание, предназначено за собственици на агрофирми, мениджъри, експерти, производители, преработватели и търговци на селскостопанска продукция. Задачата, която си поставя списанието, е да помогне на българския агробизнес в усилията му да достигне високите европейски стандарти. Земеделието и хранителната промишленост в България да станат конкурентни на останалите страни, членки на Европейския съюз.

Галерия