„Белла България“ лансира точени кори с подобрени рецепти и банички без консерванти

Хранителният холдинг „Белла България“ лансира точени кори с подобрени рецепти и банички без консерванти за ХоРеКа сектора, изцяло в отговор на нагласите на потребителите и клиентите
Българската компания е със сериозно международно участие и мениджмънт, един от лидерите в хранителния бранш в глобален план, развиващ продукти по водещите европейски стандарти за високо качество на продукцията и здравословни храни
Традиционните продукти на едноименния хранителен холдинг са, създадени от R&D експертите му в отговор на нагласите и предпочитанията на потребителите, проучвани през последните две години. Продуктите са вече на пазара в опаковки с нов модерен дизайн с графични елементи. Свежестта им се гарантира с използването на най-съвременните методи за опаковане и материали, които са с бариерни свойства. Технологията запазва трайността и вкусовите качества на продукта, като го предпазва от влиянието на околната среда.
По повод 20-та си годишнина, BELLA стартира и специална промоция като предлага един от най-търсените продукти на пазара – маргарин BELLA с българско слънчогледово олио и масло. Продуктът е единственият в търговската мрежа, който е без рапица и съдържа истинско масло. Промоционалната опаковка включва два продукта от 400 и 200 гр. на препоръчителна цена от 2,99 лв. и се предлага в големите магазини от търговската мрежа.

Пазари, борси, цени

Държавната компания на Египет GASC е закупила 295,000 тона руска и украинска пшеница

Държавната компания на Египет GASC е закупила 295,000 тона руска и украинска пшеница

САЩ закриват търговското си представителство „Пшенична асоциация” в Египет,  Причината е падане на цените,...

Хранителна индустрия

Обявиха  „Карнобатска Специална" за най-добра в конкурса  Challenge International Du Vin

Обявиха „Карнобатска Специална" за най-добра в конкурса Challenge International Du Vin

Обявиха  „Карнобатска Специална" за най-добра в конкурса  Challenge International Du Vin във Франция.За втора...

За нас

"Агробизнесът" е месечно луксозно издание, предназначено за собственици на агрофирми, мениджъри, експерти, производители, преработватели и търговци на селскостопанска продукция. Задачата, която си поставя списанието, е да помогне на българския агробизнес в усилията му да достигне високите европейски стандарти. Земеделието и хранителната промишленост в България да станат конкурентни на останалите страни, членки на Европейския съюз.

Галерия