За поредна година сурово-сушени продукти и деликатеси бяха представени на изложението „Месомания”

Фермерско зряло говеждо месо, което се произвежда по утвърдена технология и съобразено с изискванията за DRY AGING  беше един от акцентите на тазгодишното издание на „Месомания”
Месото от предварително подбрани животни се полага в камера за зреене за период от 14 до 60 дни, при които достига до различни етапи на зреене и подобрява вкусовите си качества. Фермерското зряло месо е наситено с аминокиселини и колаген, което го прави нежно, крехко и лесно за храносмилане и усвояване от организма.
За поредна година сурово-сушени продукти и деликатеси  бяха представени на изложението. "Луканковият меч" е един от новите продукти, създаден от екип технолози, провокирани от историческото минало на Тракийския регион. Продуктът е произведен от едро кълцано свинско месо с класически подправки, характерни за района на Беломорска Тракия.
Панагюрската луканка e традиционен месен продукт, отличаващ се със специфична рецептура, метод на сушене и пресоване, форма, аромат, вкус и консистенция. За приготвянето му се използва говеждо и свинско месо, което се смила и смесва с ароматен букет от подправки.
Деликатесен шпек е нов, висококачествен продукт, пушен на буково дърво, с цели парченца месо, отговарящ на високите потребителски изисквания. Майсторлъшкият вкус на продукта се дължи на умелата комбинация от свинско месо и ароматния микс от натурални подправки.
 Интересен продукт е и домашна луканка с орехи - ядките допълват традиционния вкус със своята хрупкавост. Сред експонатите бе  и едни от любимите на потребителите продукти телешка луканка, неврокопска луканка, бански старец, домашен неврокопски суджук и много други.
Месомания  показа и сушена кървавица, като един от най-харесваните традиционни колбаси. Прави се от свинско месо и много праз, по автентична рецепта от Пиринския регион. Изсушена и  готова за консумация перфектно се комбинира с чаша червено вино.

Агрополитиката

8.9% е ръстът в земеделският сектор през миналата година

8.9% е ръстът в земеделският сектор през миналата година

Земеделският сектор става все по-привлекателен, заяви министърът на земеделието и...

Пазари, борси, цени

10% от стойността на всяка закуска е електрическа енергия

10% от стойността на всяка закуска е електрическа енергия

Поскъпване на основните стоки и храни заради по-високите цени на тока за бизнеса прогнозират...

Хранителна индустрия

„Белла България“ направи дарение на Тракийския университет в Ямбол

„Белла България“ направи дарение на Тракийския университет в Ямбол

„Белла България“ направи дарение на Тракийския университет в град Ямбол.  Студентите във факултета по...

За нас

"Агробизнесът" е месечно луксозно издание, предназначено за собственици на агрофирми, мениджъри, експерти, производители, преработватели и търговци на селскостопанска продукция. Задачата, която си поставя списанието, е да помогне на българския агробизнес в усилията му да достигне високите европейски стандарти. Земеделието и хранителната промишленост в България да станат конкурентни на останалите страни, членки на Европейския съюз.

Галерия