Над 200 изложители участваха в „ Дните на царибродската шушеница”

Производители на различни месни и млечни специалитети от Сърбия и България участваха в “Дните на царибродската шушеница”
Тазгодишния Царибродски фестивал, който се организира от 2014 г.,  е най-мащабният - 200 изложители и над 20 000 посетители. На щандовете, освен именита шушеница - пушено свинско месо, с уникален вкус, подготвено по традиционна рецепта имаше и други видове месни и млечни продукти, плодови и зеленчукови специалитети, вина и специални ракии, като прословутата дюлева.
На фестивала бяха раздадени отличия за най-блага ракия, най-добра царибродска шушеница и най-добре подреден щанд. Хората от двете съседни държави се насладиха на автентичната атмосфера в малкото крайгранично градче, което с тази и други прояви показва богатото и разнообразно културно наследство и туристическия потенциал на региона.

Пазари, борси, цени

В ръцете на управляващите са всички механизми за влияние на шоковото поскъпване на цените на хляба

В ръцете на управляващите са всички механизми за влияние на шоковото поскъпване на цените на хляба

В ръцете на управляващите са всички механизми за влияние на шоковото поскъпване на цените...

Хранителна индустрия

Ивайловград се превърна за 7-ми път в кулинарна столица на Балканите

Ивайловград се превърна за 7-ми път в кулинарна столица на Балканите

„Кулинарното наследство на Тракия“ събра за 7 пореден път любители и майстори на автентичната...

За нас

"Агробизнесът" е месечно луксозно издание, предназначено за собственици на агрофирми, мениджъри, експерти, производители, преработватели и търговци на селскостопанска продукция. Задачата, която си поставя списанието, е да помогне на българския агробизнес в усилията му да достигне високите европейски стандарти. Земеделието и хранителната промишленост в България да станат конкурентни на останалите страни, членки на Европейския съюз.

Галерия