Кока –Кола намалява количествата захар и калории на своите продукти с 10%

Кока-Кола ще инвестира 6 млн. евро през следващите месеци, а до началото на 2019 г. те ще нараснат на 20 млн. През годините, в които компанията оперира в страната, инвестициите в българската икономика надхвърлят 550 милиона. Именно благодарение на съвместните усилия със своите партньори, Кока-Кола осъществява редица проекти в полза на обществото, в които ежегодно се инвестират над 700 хиляди лева. Това заяви Стоян Иванов, изпълнителен директор на Кока-Кола България.
 Той обяви поетия наскоро ангажимент на компанията на глобално ниво – да намали количествата захар и калории на своите продукти с 10%. „Горди сме да обявим, че в България процентите ще бъдат 20 и на практика всеки две от три наши напитки ще са нискокалорични“ Кока-Кола е и водещата в индустрията компания, която се ангажира да информира своите потребители и да постави таблици с хранителните стойности върху етикета си.
В България  компанията развива своята социална дейност в три основни направления: развитие на младите, околна среда и подкрепа на местните общности. Сред най-големите инициативи на Кока-Кола са екологичната кампания „Моят зелен град“, която отбеляза своята 10-а годишнина през 2017 г. В нея  традиционно се включват неправителствени организации и партньори с цел популяризиране на грижата за околната среда. Като част от 10-те издания на „Моят зелен град“ служители на Кока-Кола в България успяха да озеленят, почистят и облагородят редица местности, горски пространства и паркове в София и страната, а през изминалите три бяха засадени и осиновени 5250 дървета, за които Кока-Кола полага специални грижи като част от кампанията.
Преди броени месеци Кока-Кола ХБК България е посочена за най-желан работодател от студентите в първото по рода си национално проучване Graduated Survey, проведено сред 7003 студенти от 51 български университета. От 2002 г. до днес са създадени два модерно оборудвани центъра за производство на безалкохолни напитки и минерална вода, откриха се два центъра за споделени услуги в областта на информационните технологии, финансите и човешките ресурси.

Пазари, борси, цени

Шпек „Бургас“ бе отличен със  златен медал на „Месомания“

Шпек „Бургас“ бе отличен със златен медал на „Месомания“

Шпек „Бургас“, традиционен продукт от серията на марка „Орехите“, бе отличен със  златен медал...

Хранителна индустрия

ЕК одобри схема „Помощ за инвестиции за изграждане на мини мандри”

ЕК одобри схема „Помощ за инвестиции за изграждане на мини мандри”

Европейската комисия одобри схема за държавна помощ „Помощ за инвестиции за изграждане на мини...

За нас

"Агробизнесът" е месечно луксозно издание, предназначено за собственици на агрофирми, мениджъри, експерти, производители, преработватели и търговци на селскостопанска продукция. Задачата, която си поставя списанието, е да помогне на българския агробизнес в усилията му да достигне високите европейски стандарти. Земеделието и хранителната промишленост в България да станат конкурентни на останалите страни, членки на Европейския съюз.

Галерия