Храните с традиционно специфичен характер заемат все по-голям пазарен дял

Храните с традиционно специфичен характер заемат все по-голям пазарен дял и създават доверие в потребителите. България е заявила още три традиционни продукта, които да бъдат включени в списъка на Европейския съюз като продукти с традиционно специфичен характер, заяви зам.-министър Цветан Димитров по време на откриването на кампания в подкрепа на традиционните български месни продукти
Събитието е част от инициативата на голяма търговска верига, чийто партньори са Министерството на земеделието и храните, Българска агенция по безопасност на храните и Българска стопанска камара. Кампанията „Месни традиции“ има за цел да запознае потребителите с технологията на производство на сурово-сушени месни продукти с традиционно специфичен характер.
Политиката на Министерството е да популяризира все повече и повече български продукти. Като част от нея, той посочи провелата се кампания „Да подкрепим българското.Очакваме Странджанският манов мед да е един от продуктите, който ще предизвика много голям потребителски интерес в Европа“, допълни Цветан Димитров.
По думите му се отделя значителен финансов пакет за промоционалното предлагане на тези продукти. Тази година бюджетът е увеличен от 120 на 133 млн. евро.  

Пазари, борси, цени

Държавната компания на Египет GASC е закупила 295,000 тона руска и украинска пшеница

Държавната компания на Египет GASC е закупила 295,000 тона руска и украинска пшеница

САЩ закриват търговското си представителство „Пшенична асоциация” в Египет,  Причината е падане на цените,...

Хранителна индустрия

Обявиха  „Карнобатска Специална" за най-добра в конкурса  Challenge International Du Vin

Обявиха „Карнобатска Специална" за най-добра в конкурса Challenge International Du Vin

Обявиха  „Карнобатска Специална" за най-добра в конкурса  Challenge International Du Vin във Франция.За втора...

За нас

"Агробизнесът" е месечно луксозно издание, предназначено за собственици на агрофирми, мениджъри, експерти, производители, преработватели и търговци на селскостопанска продукция. Задачата, която си поставя списанието, е да помогне на българския агробизнес в усилията му да достигне високите европейски стандарти. Земеделието и хранителната промишленост в България да станат конкурентни на останалите страни, членки на Европейския съюз.

Галерия