Whole Foods определи тенденциите и продуктите, които ще доминират в хранителната индустрия

Компанията Whole Foods  определи тенденциите и продуктите, които ще доминират в хранителната индустрия през 2017 г. В списъка попадат стоки, като тоник,  лилаво цветно зеле, чипс от кокос и юфка от цвекло. Експертите, които са съставили списъка, следят поведението на клиентите и храните, които купуват. Business Insider публикува осем топ тенденции при храните за следващата година.
Най-популярните съставки в момента са кава, свещен босилек, куркума, ябълков оцет, медицински гъби, като рейши и шага, и адаптогенни билки, като мака и индийски женшен. Лилавата храна, включително лилаво цветно зеле, сладки картофи, царевица и аспержи, става все по-популярна, казва Whole Foods.
Компаниите използват по-добре отпадъците. „Дали ще е останала суроватка от кисело мляко или пивна мъст от бира, производителите на храни намират иновативни и вкусни начини да вдъхнат нов живот на вторичните продукти.

Агрополитиката

България и Беларус обсъдиха сътрудничеството в областта на селското стопанство

България и Беларус обсъдиха сътрудничеството в областта на селското стопанство

Председателят на Селскостопанска академия проф. Васил Николов участва в VII-та...

Пазари, борси, цени

Държавната компания на Египет GASC е закупила 295,000 тона руска и украинска пшеница

Държавната компания на Египет GASC е закупила 295,000 тона руска и украинска пшеница

САЩ закриват търговското си представителство „Пшенична асоциация” в Египет,  Причината е падане на цените,...

Хранителна индустрия

За поредна година сурово-сушени продукти и деликатеси  бяха представени на изложението „Месомания”

За поредна година сурово-сушени продукти и деликатеси бяха представени на изложението „Месомания”

Фермерско зряло говеждо месо, което се произвежда по утвърдена технология и съобразено с изискванията...

За нас

"Агробизнесът" е месечно луксозно издание, предназначено за собственици на агрофирми, мениджъри, експерти, производители, преработватели и търговци на селскостопанска продукция. Задачата, която си поставя списанието, е да помогне на българския агробизнес в усилията му да достигне високите европейски стандарти. Земеделието и хранителната промишленост в България да станат конкурентни на останалите страни, членки на Европейския съюз.

Галерия