Billa представи нова марка за биохрани - Alnatura

Търговската верига BILLA представи биомарката Alnatura, обяви   на пресконференция Бойко Сачански, Управител на BILLA България.
 Над 200 продукта с този бранд вече могат да бъдат открити в магазините от веригата. Целият асортимент от биопродукти се преработва внимателно и по най-щадящия природата начин. Суровините се отглеждат биологично, а партньорите на Alnatura спазват най-високите стандарти за качество. За разработването на всеки артикул се грижи екип от независими експерти, а към производство се пристъпва едва след единодушно одобрение на рецептата, произхода на съставките и метода на обработка.
Собствените ни марки имат сериозен потенциал за развитие и за утвърждаване на пазара. Затова се стремим непрекъснато да обогатяваме продуктовото портфолио, за да отговаряме на потребностите на нашите клиенти. Селектираме внимателно доставчиците, с които работим, като много от тях са български. За нас е важно те да следват най-високите стандарти на производство и да не правят компромиси с контрола,  коментира Управителят на BILLA България Бойко Сачански.
"Billa България" планира да предложи още два собствени бранда – Billa Easy и Billa Self Made, свързани с храните, които се приготвят на място в магазините – сандвичи, салати, ястия, закуски. Очакваме в следващите три години делът на продажбите на продукти под наши марки да нарасне с 2-3% в сравнение с това, което сме постигнали до момента, каза още  Сачански.

Агрополитиката

България и Беларус обсъдиха сътрудничеството в областта на селското стопанство

България и Беларус обсъдиха сътрудничеството в областта на селското стопанство

Председателят на Селскостопанска академия проф. Васил Николов участва в VII-та...

Пазари, борси, цени

Държавната компания на Египет GASC е закупила 295,000 тона руска и украинска пшеница

Държавната компания на Египет GASC е закупила 295,000 тона руска и украинска пшеница

САЩ закриват търговското си представителство „Пшенична асоциация” в Египет,  Причината е падане на цените,...

Хранителна индустрия

За поредна година сурово-сушени продукти и деликатеси  бяха представени на изложението „Месомания”

За поредна година сурово-сушени продукти и деликатеси бяха представени на изложението „Месомания”

Фермерско зряло говеждо месо, което се произвежда по утвърдена технология и съобразено с изискванията...

За нас

"Агробизнесът" е месечно луксозно издание, предназначено за собственици на агрофирми, мениджъри, експерти, производители, преработватели и търговци на селскостопанска продукция. Задачата, която си поставя списанието, е да помогне на българския агробизнес в усилията му да достигне високите европейски стандарти. Земеделието и хранителната промишленост в България да станат конкурентни на останалите страни, членки на Европейския съюз.

Галерия