Пазарът на оризови продукти непрекъснатото се развива

Специалисти на хранителния холдинг „Белла България“ разработват нови продукти, които да отговарят на нуждите на потребителите. През 2017 г. „Белла“ ще разшири портфолиото си от тестени, месни и маслопродукти като стартира производството на храни от ориз – чипсове, кейкове и снаксове. Холдингът ще бъде първият, който ще предложи тези продукти в България на достъпни за всеки цени.
Продукти за всички хранителни и вкусови предпочитания – такава е стратегията на хранителния холдинг за местния и чуждите пазари, на които присъства. Оризовите продукти са  част от ежедневното меню на потребителите, последователи на новите здравословни тенденции. Те са модерни продукти, предпочитани от спортисти и са подходящи за хора с непоносимост към глутен.
Пазарът на оризови продукти непрекъснатото се развива. Те са изключително популярни в САЩ и Европа. Очакванията на „Белла България“ са произведените от холдинга оризови продукти да получат широк позитивен отзвук, както в чужбина, така и на местния пазар.„Белла“ е лидер на пазара във всички категории, в които е активна. Основната причина за това са ключовите конкурентни предимства като силни операции, непрекъснатата подкрепа на основните марки и най-важното – уникалният й път към пазара –  търговските екипи.
Партньорите на „Белла“ от търговската мрежа в страната и чужбина проявяват сериозен интерес и очакват появата на продуктите, за да ги предложат на своите клиенти.  Те ще се предлагат в различни удобни опаковки и ще се отличават с високо качество и конкурентна цена.

Пазари, борси, цени

Държавната компания на Египет GASC е закупила 295,000 тона руска и украинска пшеница

Държавната компания на Египет GASC е закупила 295,000 тона руска и украинска пшеница

САЩ закриват търговското си представителство „Пшенична асоциация” в Египет,  Причината е падане на цените,...

Хранителна индустрия

Обявиха  „Карнобатска Специална" за най-добра в конкурса  Challenge International Du Vin

Обявиха „Карнобатска Специална" за най-добра в конкурса Challenge International Du Vin

Обявиха  „Карнобатска Специална" за най-добра в конкурса  Challenge International Du Vin във Франция.За втора...

За нас

"Агробизнесът" е месечно луксозно издание, предназначено за собственици на агрофирми, мениджъри, експерти, производители, преработватели и търговци на селскостопанска продукция. Задачата, която си поставя списанието, е да помогне на българския агробизнес в усилията му да достигне високите европейски стандарти. Земеделието и хранителната промишленост в България да станат конкурентни на останалите страни, членки на Европейския съюз.

Галерия