„Загорка” отново е най-зелената компания

Щастливи сме, че за втора поредна година, анкетираните в проучването на TNS ни определят като най-зелена и отговорна компания в сектора и оценяват усилията ни в тази насока, заяви  Никос Зоис, изпълнителен директор на „Загорка“ АД  
Водещият зелен пивовар в България, доказа, че и през 2016 г. устойчивото развитие е сред основните приоритети в социалната политика на компанията. „Загорка“  е най-зелената и отговорна компания през 2016 година, показват данните от регулярното проучване на TNS за 2016 година, направено сред  жителите на големите градове в страната. „Загорка” получава това признание за втора поредна година Анкетираните поставят компанията начело по следните критерии:
•          Подкрепа за местната общност
•          Активно пестене на материали и ресурси (вода, енергия и тн.)
•          Рециклиране на отпадъчни материали
•          Подкрепа за различни екологични инициативи
•          Внедряване на решения за намаляване на емисиите въглероден диоксид
•          Енергийна ефективност
За шеста поредна година, Загорка Зелен Фонд потърси най-зелената идея измежду предложенията на гражданите и неправителствения сектор. Десетки проекти се включиха в националния конкурс в категориите на участие, а именно пестене на енергия и пестене на вода.
„Загорка” публикува  своя трети годишен доклад за устойчиво развитие. Кратко обобщение от доклада, наречено "Писмо в бутилка",  компанията изпрати до свои партньори, за да акцентира най-ключовите области върху които има възможност да повлияе, а именно: опазване на водните ресурси, намаляване на въглеродните емисии, устойчиви ресурси, здраве и безопасност, отговорна консумация и подкрепа на местната общност.

Пазари, борси, цени

Млекопроизводители отчитат спад при директните продажби  на млякото за лична консумация

Млекопроизводители отчитат спад при директните продажби на млякото за лична консумация

В производството на млечни продукти през 2017 са вложени допълнително 20,1 млн. литра сурово...

Хранителна индустрия

Greenyard затвори заради щам на бактерията листерия

Greenyard затвори заради щам на бактерията листерия

Един от най-големите доставчици на плодове и зеленчуци в света Greenyard  затвори своя завод...

За нас

"Агробизнесът" е месечно луксозно издание, предназначено за собственици на агрофирми, мениджъри, експерти, производители, преработватели и търговци на селскостопанска продукция. Задачата, която си поставя списанието, е да помогне на българския агробизнес в усилията му да достигне високите европейски стандарти. Земеделието и хранителната промишленост в България да станат конкурентни на останалите страни, членки на Европейския съюз.

Галерия