„Загорка” отново е най-зелената компания

Щастливи сме, че за втора поредна година, анкетираните в проучването на TNS ни определят като най-зелена и отговорна компания в сектора и оценяват усилията ни в тази насока, заяви  Никос Зоис, изпълнителен директор на „Загорка“ АД  
Водещият зелен пивовар в България, доказа, че и през 2016 г. устойчивото развитие е сред основните приоритети в социалната политика на компанията. „Загорка“  е най-зелената и отговорна компания през 2016 година, показват данните от регулярното проучване на TNS за 2016 година, направено сред  жителите на големите градове в страната. „Загорка” получава това признание за втора поредна година Анкетираните поставят компанията начело по следните критерии:
•          Подкрепа за местната общност
•          Активно пестене на материали и ресурси (вода, енергия и тн.)
•          Рециклиране на отпадъчни материали
•          Подкрепа за различни екологични инициативи
•          Внедряване на решения за намаляване на емисиите въглероден диоксид
•          Енергийна ефективност
За шеста поредна година, Загорка Зелен Фонд потърси най-зелената идея измежду предложенията на гражданите и неправителствения сектор. Десетки проекти се включиха в националния конкурс в категориите на участие, а именно пестене на енергия и пестене на вода.
„Загорка” публикува  своя трети годишен доклад за устойчиво развитие. Кратко обобщение от доклада, наречено "Писмо в бутилка",  компанията изпрати до свои партньори, за да акцентира най-ключовите области върху които има възможност да повлияе, а именно: опазване на водните ресурси, намаляване на въглеродните емисии, устойчиви ресурси, здраве и безопасност, отговорна консумация и подкрепа на местната общност.

Пазари, борси, цени

Държавната компания на Египет GASC е закупила 295,000 тона руска и украинска пшеница

Държавната компания на Египет GASC е закупила 295,000 тона руска и украинска пшеница

САЩ закриват търговското си представителство „Пшенична асоциация” в Египет,  Причината е падане на цените,...

Хранителна индустрия

Обявиха  „Карнобатска Специална" за най-добра в конкурса  Challenge International Du Vin

Обявиха „Карнобатска Специална" за най-добра в конкурса Challenge International Du Vin

Обявиха  „Карнобатска Специална" за най-добра в конкурса  Challenge International Du Vin във Франция.За втора...

За нас

"Агробизнесът" е месечно луксозно издание, предназначено за собственици на агрофирми, мениджъри, експерти, производители, преработватели и търговци на селскостопанска продукция. Задачата, която си поставя списанието, е да помогне на българския агробизнес в усилията му да достигне високите европейски стандарти. Земеделието и хранителната промишленост в България да станат конкурентни на останалите страни, членки на Европейския съюз.

Галерия