Coca-Cola Co отчете спад с 28% на тримесечните си приходи

Coca-Cola Co отчете спад с 28% на тримесечните си приходи, тъй като продажбите на газираните напитки на компанията бяха ударени от затварянето на ресторанти, зали и спортни съоръжения поради блокадите с цел ограничаване разпространението на новия коронавирус.

Производителят на Diet Coke, Fanta и Sprite генерира около половината от приходите си, като продава безалкохолни напитки и концентрати на ресторанти и зали, като McDonald's Corp и AMC Entertainment Holdings Inc, но повечето от тях трябваше да затворят.

Съотношението между произведената и продадената продукция, ключова мярка, която показва търсенето, е намаляло с 16%, като само при продуктa Coca-Cola спадът е от 7%, а при другите газирани безалкохолни напитки се наблюдава 12-процентово понижение.

Конкурентът на компанията PepsiCo Inc също отчете спад в продажбите на напитки, но увеличаването на консумацията на снаксове в домашни условия спомогна да надмине прогнозите за тримесечните си приходите.

Нетната печалба, който се дължи на акционерите на производителя на напитки, е спаднала до 1,78 милиарда долара, или 41 цента на акция, от 2,61 милиарда долара или 61 цента на акция, година по-рано.

 

Агротехника, Животновъдство, Растителна защита

Животновъдите получават SMS за доказване на обвързаната подкрепа

Животновъдите получават SMS за доказване на обвързаната подкрепа

Петък, 18 Септември 2020

Всички животновъди, които са кандидатствали по схемите за обвързана подкрепа за Кампания 2020 г....

Компании, Събития, Анализи

Trijumf Selection на сръбската изба Vinarija Aleksandrović бе обявено за най-доброто вино на Балканите за момента

Trijumf Selection на сръбската изба Vinarija Aleksandrović бе обявено за най-доброто вино на Балканите за момента

Събота, 19 Септември 2020

Trijumf Selection на сръбската изба Vinarija Aleksandrović бе обявено за най-доброто вино на Балканите...

Реколта, Пазари, Цени

Въвеждат по-строги мерки за етикетирането и предлагането на храни с имитиращи продукти

Въвеждат по-строги мерки за етикетирането и предлагането на храни с имитиращи продукти

Петък, 18 Септември 2020

 Въвеждат се по-строги изисквания към етикетирането и предлагането на храни, в производството на които...

Инвестиции, Финансиране, Застраховки

На 21 септември приключва приемът на заявления по мерките COVID 1 и COVID2

На 21 септември приключва приемът на заявления по мерките COVID 1 и COVID2

Събота, 19 Септември 2020

До 21 септември ДФ „Земеделие“ приема документи по извънредните мерки COVID 1 и COVID2....

Иновации, Обучение, Агросвят

Уебинар на тема „Какво трябва да знаете, преди да започнете търговски обмен с Япония“

Уебинар на тема „Какво трябва да знаете, преди да започнете търговски обмен с Япония“

Неделя, 13 Септември 2020

На 15 септември 2020г. информационното бюро на EU-Japan EPA ще проведе уебинар на тема...


Наши партньори

За нас

"Агробизнесът" е издание, предназначено за собственици на агрофирми, мениджъри, експерти, производители, преработватели и търговци на селскостопанска продукция. Задачата, която си поставя списанието, е да помогне на българския агробизнес в усилията му да достигне високите европейски стандарти. Земеделието и хранителната промишленост в България да станат конкурентни на останалите страни, членки на Европейския съюз.