Министърът на туризма на Индонезия посети производствената база за ренданг-паданг в България

Фабриката на „Белла България“ в Костиево е първата и единствена в Европа, която произвежда месния деликатес

 

Министърът на туризма на Индонезия Сандяга Уно и посланикът на страната в България Иван Богананта посетиха фабриката за производство на ренданг-паданг на хранителната компания „Белла България“ в Костиевто (Пловдив). Тя е първата в Европа създадена специално за производството на индонезийския деликатес – бавно приготвено телешко месо с билки и подправки по автентична рецепта от западната част на о-в Суматра. Производственият капацитет е 30 тона месечно. Инвестицията е на стойност 3 млн. щ.д. и включва закупуване на нови хранителни технологии, производствени мощности и логистично партньорство за разпространението на продукта в Европа и Близкия Изток.

Проектът се осъществява по инициатива на Н.Пр. посланик Богананта в подкрепа на програмата на президента на Индонезия Джоко Уидодо: Indonesia – Spice Up the World.

„Избрахме „Белла България“ за свой стратегически партньор, с който заедно да представяме гастро визитката на страната ни по света. Компанията е водещ производител на храни в Европа. Има 12 производствени предприятия в България, силно развита логистична мрежа и притежава Халал сертификат,“ коментира негово превъзходителство Иван Богананта.

„Този проект е поредната нова тенденция в месния пазар на Европа, в чието задаване „Белла България“ има водеща роля. Радваме се, че предлагаме този нов вкус на потребителите в Европа и Близкия Изток,“ коментира главният оперативен директор на компанията Димитър Митев.

Рендангът, произвеждан от „Белла България“ е по специална азиатска технология. За гастро визитка Индонезия е избрала „ренданг паданг“, специфично овкусено месо, наситено с богатите на аромати подправки в района Паданг. Самият продукт е културно наследство на Индонезия, което е отличено като една от най-добрите храни в класацията на CNN „50-те най-добри храни в света“.

 

 

 

 

„Белла България“ е експертът в храните от 1997 г. Компанията е доставик на най-големите международни и локални търговски вериги в България, Германия, Испания, на Балканите и в Централна Европа. Дистрибутор е на водещи световни хранителни компании в България. Производственият капацитет е 350 тона храна на ден. Притежава бази за производство и дистрибуция на храни в България, Гърция, Румъния и Унгария. Всички производствени мощности в България се захранват със зелена енергия. Притежава регистрирани патенти, удостоверяващи световни новости в производството на храни.

„Белла България“ представя на над 40 пазара богато портфолио от продукти с български вкус – тестени изделия, месни деликатеси и продукти за мазане. Ролята на стратегически партньор в инициативата Indonesia: Spice Up the World е ключова за успешното захранване с ренданг-паданг на контрагентите като кетъринг фирми, посолства и други държавни представителства на Индонезия в Европа и Близкия Изток. Четвъртата по брой на население в света страна след Китай, Индия и САЩ (273 млн.души) има едни от най-големите диаспори в Европа и съместно с „Белла България“ достига до тях 

 

За повече информация:

„Корпоративни комуникации: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., 02/9703734

 

Законът, Агрополитиката, Говори Брюксел

Земеделците прекратиха протеста, приемат предложения меморандум

Земеделците прекратиха протеста, приемат предложения меморандум

Сряда, 20 Септември 2023

Меморандумът беше подписан между Министерски съвет, Министерството на финансите, Министерството на земеделието и храните...

Агротехника, Животновъдство, Растителна защита

Животновъдите са против забраната  за паша в националните паркове

Животновъдите са против забраната за паша в националните паркове

Четвъртък, 31 Август 2023

Във връзка с публикации в медиите за изпратено до министър-председателя писмо от екоактивисти с...

Компании, Събития, Анализи

SPACE 2023: В сърцето на глобалното хранително предизвикателство

SPACE 2023: В сърцето на глобалното хранително предизвикателство

Сряда, 20 Септември 2023

37-ото издание на SPACE се проведе от вторник, 12 до четвъртък, 14 септември в...

Реколта, Пазари, Цени

МЗХ определи ставката за предоставяне на спешна финансова помощ за производителите на слънчоглед

МЗХ определи ставката за предоставяне на спешна финансова помощ за производителите на слънчоглед

Понеделник, 04 Септември 2023

78,33 лв./ха е ставката, определена със заповед на министъра на земеделието и храните Кирил...

Инвестиции, Финансиране, Застраховки

НАЗ: Институциите да вземат мерки за оцеляването на сектор „Земеделие“

НАЗ: Институциите да вземат мерки за оцеляването на сектор „Земеделие“

Събота, 09 Септември 2023

Националната асоциация на зърнопроизводителите многократно е доказвала, че стои зад всеки един фермер. Това...

Иновации, Обучение, Агросвят

Винено грозде, Arrigoni гледа към бъдещето с нови решения за защита срещу изменението на климата

Винено грозде, Arrigoni гледа към бъдещето с нови решения за защита срещу изменението на климата

Понеделник, 25 Септември 2023

Докато винарната „Terre dei Pallavicini“ избира агротекстила Iride® и Fructus®, Групата продължава своите изследвания...






Наши партньори

За нас

"Агробизнесът" е издание, предназначено за собственици на агрофирми, мениджъри, експерти, производители, преработватели и търговци на селскостопанска продукция. Задачата, която си поставя списанието, е да помогне на българския агробизнес в усилията му да достигне високите европейски стандарти. Земеделието и хранителната промишленост в България да станат конкурентни на останалите страни, членки на Европейския съюз.